gototopgototop
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Сите сакаме да имаме добра репутација меѓу своите колеги и претпоставени, особено ако сте нови на работа.

Сепак, тоа не е лесно да се постигне, и затоа пронајдовме за Вас неколку совети за како тоа да го постигнете.

  •  На колегите треба да им се обраќате со почит без оглед на тоа колку години имаат и на која позиција се во фирмата.
  •   Кога ќе сретнете некој од колегите прашајте како го поминал викендот ? Дали се уморил на работа? И други работи за да покажете емоции. Никако не смеете да бидете ладни со луѓето со кои работите.
  •   Кога ќе испратите e-mail на колегите во никој случај не треба да бидат премногу долги. Ако ги повикате на состанок напишете краток mail без премногу детали.
  •   Оставете го Вашиот приватен живот пред фирмата, и никогаш не зборувајте за него додека сте на работа, бидејќи никој не сака да ги мачите со други лични проблеми. Треба да имате во предвид дека состојбата во вашиот дом ќе се промена на подобро, но односот со колегите мора да го изградите.

Share this post

Слушај радио во Живо

bg_radio

and.play_google

and.qrcode

Facebook Like box